Starboard go windsurfer 175L + rikit + tarvikkeet UUSI HINTA

Starboard go windsurfer 175L + rikit + tarvikkeet UUSI HINTA

Postby Tissiposki » 27.7.2022 14:13

-Starboard go windsurfer 268cmX83cm 175L pari-kolme kertaa ollut vedessä kunto uudenveroinen. Kölillinen lauta ja 50 drake evä.
-Severne synergy 7,3 riki, samoin pari kertaa vedessä, kunto uudenveroinen.
-Severne XS-i 3,6 lastenriki, ostin käytettynä, jonkun verran käytön jälkeä ja maston kiinnityskampea hieman korjattu, mutta ajaa asiansa ja toimii.
-Märkäpuku Severne Primo 2 2/3 koko M, kunto uudenveroinen.
-Atan Mistral huippuhyvät kengät! Hommattu Englannista. Ei purista tai hierrä. koko T2 (EU40-41) mulla päälle 41 jalka ja hyvät on. Kunto uudenveroinen.
-Ebomb huppu koko L (mulla pieni pää ja ei ole liian iso), uudenveroinen.
-Hanskat Dakine kerran kokeiltu, kunto uudenveroiset
-Trapetsit Severne 2 kpl lantiomalli on koko L ja pyllymalli koko M.(en tiedä virall. nimiä) narut 26" ja 28" Kunto uudenveroinen molemmissa. (26" naruja ei edes kokeiltu.)

Kaikki tavarat, paitsi pikkuriki ja "lantiotrapetsi" on ostettu loppusyksyllä 2021 uutena. Keväällä 2022 ekan kerran vesillä.
Tavaroista pidetty hyvää huolta ohjeiden mukaan ja tekstiilit kuivattu huolellisesti käytön jälkeen etc.

Hinta koko kasalle 2200€ Kuvia kaikista tavaroista linkissä https://1drv.ms/u/s!Avxv0SgzOLjFgQyKuht ... m?e=4OhALE Jos linkki ei pelitä niin ota yhteyttä niin laitetaan whatssappilla tulemaan.
Paikkakunta Vaasa.

Myyn ensisijaisesti koko kasan kerralla, katsotaan jos näin pääsen eroon koko läjästä. Eli ei kannata toistaiseksi kysellä erikseen mitään näistä.
Myyntiin laitan, koska vapautan rahaa muihin harrastuksiin ja olen impulsiivinen tuuliviiri:)


Lisätietoja 044-3319787
Tissiposki
Newbie
 
Posts: 2
Joined: 4.9.2021 18:04

Return to Myydään

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron