Myydään Wanha Fanatic Viper 90 (MYYTY)

Myydään Wanha Fanatic Viper 90 (MYYTY)

Postby iippa » 24.9.2022 12:29

MYYTY!

Myydään lähes nostalginen Fanatic Viper 90. Luku 90 ei sentään ole vuosiluku, vaan laudan leveys. Lauta itse on jostain 2000-2005 väliltä. Olen itse laudasta tykännyt ja siksi se ehkä onkin pysynyt matkassa näin kauan. Olen sillä aikoinaan aloittanut harrasteen ja se on ollut “luottohevonen” myöhemminkin. Sillä on mm monena keväänä otettu ensimmäiset ruosteet pois päältä kun on aloiteltu keväällä surffikautta.

Alla olevasta linkistä löytyy aika hyvä kuvaus, tosin tuossa omassani ei ole keulassa tuollaista katapulttimastonsuojaa:
https://boards.co.uk/news/283-fanatic-viper-90.html

Purjealue on laaja, itse olen tainnut mennä sillä purjeilla väliltä 4m2 - 11m2 (mukana olevien evien pito alkaa kyllä plaanissa loppua noilla isommilla purjeilla). Lauta on vakaa ja kantaa helposti isommankin surffarin tai sitten useamman pienemmän. Lauta onkin palvellut myös rantaleluna, silloin tällöin avokanoottina (toimii ihan ok) tai jopa sup-lautana (pullean muodon takia ei toimi ihan niin hyvin, mutta ollut silti kakkoslautana koiran kanssa).

Lauta on kohtuullisessa kunnossa, kouluarvosanoin ehkä 8-. Kääntököli toimii täysin ja sen “kumihuulet” pohjassa ovat ehjät. Alkuperäisen evän katkoin joskus kariin, mutta mukaan saa oheiset evät (muistaakseni 38cm ja 44cm). Vaikka lautaa on pidetty nätisti niin pientä naarmua ja kolhua tämän ikäisessä laudassa on väkisinkin siellä täällä ja aurinko on tietysti hiukan haalistanut värejä, mutta yleisilme on minusta siisti ja lauta on edelleen täysin käyttökelpoinen.

Facebookin ilmossa kuvia laudasta

Lautaa myyn, koska autotallin katossa roikkuu liian monta lautaa ja läheisellä seuralla on nyt tarjota tarvittaessa lautaa lainaksi keväiseen ruosteenpoistoon. Mökkilautasesonki alkaa olla jo ohi, mutta kokeilenpa silti jos syyshinnalla laudalle löytyisi uusi koti.

Mukaan kuvissa näkyvä eli:
-lauta
-kääntököli
-2 evää

Lauta on Tampereella.

Hinta 320€

Iiro / iiro piste kause miuku kolumbus piste fi
iippa
Newbie
 
Posts: 7
Joined: 6.5.2010 19:52

Return to Myydään

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests