MYYTY: Rrd Obsession 12m 2013 & puomi 120e

Yksityishenkilöille / This area is for private use only
Forum rules
Pidetään myyntipalsta siistinä ja käyttäjäystävällisenä seuraavilla ohjeilla:

  • Lue torin ohjeet ennen ilmoituksen jättämistä
  • Myynti-ilmoitukset omalla nimellä ja yhteystiedoilla
  • Ei kommentointia muiden ilmoituksiin
    • Ostaessa/myydessä ota yhteyttä suoraan myyjään
    • Asiattomista ilmoituksista viesti suoraan ylläpidolle: leijalautailu ät purjelautaliitto.fi
  • Merkitse myyty ilmoitus tai tavara tekstillä [MYYTY] otsikossa / tekstissä
  • Jätä hintapyyntö myytyyn tuotteeseen yleisen hintatason seuraamisen helpottamiseksi

Keep surfing! :)

- Mikko / SPLL Kite-jaos

MYYTY: Rrd Obsession 12m 2013 & puomi 120e

Postby mikakeijonen » 11.10.2018 23:52

Moi!

Myyn Rrd Obsession 12m leijan ja puomin. Muistaakseni 2013, voi olla 2014.. Kuvista näkee ehkä.

Leija vuotaa jostain vähän. Tosin tänään kun tsekkasin sen, se ei vuotanut yhtään puolen tunnin sisään. Olen vaihtanut Leading edgen puolella yhden pikkuventtiilin. Mun oli hankala saada pikkuventtiilejä takaisin niin isonsin veitsellä vähän leijan läpivientejä, ja pienensin venttiilien reunoja. (kuvassa) Snadisti rujon näköinen ratkaisu mut toimii.. Kankaat katsoin tänään enkä löytänyt reikiä. jotain kulumaa siellä täällä leijassa on, muttei mitään hasardia. Narujen kiinnikekohdissa kankaan päällä olevat kumiläpyskät on kärsineet mutta ne on enemmän koristeita. Leijaa en ole käyttänyt noin vuoteen ja silloin kun käytin, kesti +12ms keleissä hyvin. Narut leijan puolella kunnossa.

Puomin narut on kunnossa. Ja todella järeät. Kahden narun loopin päässä olevat kangaspäällysteet on kuluneet (kuvassa), mutta itse naru ei ole kulunut. Puomi on mielestäni ikäisekseen hyvässä kunnossa. Donkey Dick on katki. Mukana kaksi katkennutta. Helppo fiksi laittaa dickin sivuun pala taipuvaa muovia teipillä kiinni :) Uuden saa hommattua Noroutine sportsilta.

Original reppu on on ollut mulla vermeiden kuljetuksessa aina mukana ja ihan päreinä. Mukaan saa Prolimitin kahdelle leijalle ja yhdelle laudalle tarkoitetun bägin (kuvassa). Aika kulunut, mut toimii vielä! Bägissä myös reppuhihnat.

Kuvat: https://www.dropbox.com/sh/9l4iiefd4dcr ... mrP_a?dl=0

Setin hinta 120 euroa

Helsingissä, Veräjälaaksossa. Jos haluat nähdä kamat, tule paikan päälle katsomaan. Settiä en saa kelipäivinä mukaan kun en omista autoa.


-Mika
Last edited by mikakeijonen on 20.2.2019 08:22, edited 3 times in total.
mikakeijonen
Newbie
 
Posts: 6
Joined: 18.8.2016 20:52

Re: M: Rrd Obsession 12m 2013 & puomi 200e

Postby mikakeijonen » 21.10.2018 22:58

200e

-mika
mikakeijonen
Newbie
 
Posts: 6
Joined: 18.8.2016 20:52

Re: M: Rrd Obsession 12m 2013 & puomi 200e

Postby mikakeijonen » 9.2.2019 22:14

Uusi hinta 160e
mikakeijonen
Newbie
 
Posts: 6
Joined: 18.8.2016 20:52

Re: M: Rrd Obsession 12m 2013 & puomi 160e

Postby mikakeijonen » 17.2.2019 12:08

120 euroa
mikakeijonen
Newbie
 
Posts: 6
Joined: 18.8.2016 20:52


Return to Myydään / For sale

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron