Aloittelija etsii

Aloittelija etsii

Postby Ironjohn » 17.6.2012 11:49

Samantasoista kaveria Kallvikiin, kenen kanssa voisi kimpassa jatkaa treenaamista ja päästä eteenpäin.
Mukavampihan tätäkin on tehdä porukassa :)

Eurofi @ Yahoo.com tai yv:llä saa kiinni.
Ironjohn
Member
 
Posts: 10
Joined: 4.6.2012 16:48

Re: Aloittelija etsii

Postby Skibidi » 11.7.2012 10:57

Laitoinkin jo viestiä sulle. Katotaan koska pääsis leijailee ;)

Toki jos joku muukin aloittelija kaipaa seuraa, niin viestiä vaan. Itse asun Helsingissä ja Kalvik käy mainiosti. Itseasissa olisi tosi jees jos joku haluisi tulla näyttämään vähän Kalviikkia ja sitä miten siellä toimitaan. Oma kokemus on siis 2pv. kurssia ;)

Hankoa on myös tarkoitus käyttää ja menopeli löytyy, eli viestii vaan jos noobie seura/kyyti kelpaa. villejw on eposti ja siihen hotmailin pääte perään.
Skibidi
Newbie
 
Posts: 5
Joined: 8.7.2012 09:56

Re: Aloittelija etsii

Postby erppu » 19.7.2012 12:01

Hola! Mä voisin myös lähtee messiin elo-syys-lokakuussa :)
erppu
Newbie
 
Posts: 4
Joined: 25.5.2012 20:12
Location: Helsinki

Re: Aloittelija etsii

Postby Jesuli » 20.7.2012 09:37

Terve, täältä ainakin saa seuraa. Itse alotellut tänä kesänä ja hiljalleen alkaa pääsemään ajamisen makuun. Auto on itselläni vähän vaihtelevasti käytössä. Tänäänkin kovasti olisi hinkua lähteä katsomaan Hangon tilannetta. jesse.j.julkunen gmail saa kiinni.
Jesuli
Newbie
 
Posts: 2
Joined: 13.4.2012 08:34

Re: Aloittelija etsii

Postby Petu V » 27.7.2012 12:36

Terve!

Mielellään lähden tähän "noobie-rinkiin" mukaan. Kallvik on itsellekin lähinranta. Takana 2pv kurssia ja omat kamat sain eilen.
Itselläni on auto käytössä ja Hangonkin reissut onnistuu. Yhteyttä saa aluksi parhaten yksityisviestillä forumien kautta.

//Petu
Petu V
Member
 
Posts: 10
Joined: 27.7.2012 12:28
Location: Helsinki

Re: Aloittelija etsii

Postby jyka » 29.7.2012 20:08

Olen myös newbieporukassa mielelläni mukana treenaamassa mutta pääsen mukaan vasta reilun kuukauden päästä kun saan vermeet. Asustelen Helsingissä ja auton saan ajoon syyskuussa.
Chatista, ircnetistä ja privaviestillä tavoittaa
jyka
Advanced Member
 
Posts: 63
Joined: 4.7.2012 23:22

Re: Aloittelija etsii

Postby finndaddie » 3.8.2012 11:32

Pari aloittelijaa löytyy myös täältä Hangon / Espoon suunnalta. Meitä on on kaksin kappalein ja toinen meistä on kesähankolainen / Espoolainen. Kimppakyytiä saa varmaankin järkkäiltyä Espoon suunnalta kuluja vastaan, kun molemmat ollaan opiskelijoita..
finndaddie
Newbie
 
Posts: 2
Joined: 19.7.2012 23:00

Re: Aloittelija etsii

Postby jorgo » 5.8.2012 09:38

Moi, tuun myös mielelläni säätämään noobie-porukkaan. Mullakin on ainoastaan kurssi takana ja kamat sain hommattua tällä viikolla. Asun Helsingissä ja kimppakyyti maksua vastaan kelpaa kyllä, koska saan autoa lainaan vaan tosi satunnaisesti. Yhteyttä voi ottaa privaviestillä tai spostilla gmailosoitteeseen donjorgo.
jorgo
Newbie
 
Posts: 1
Joined: 4.8.2012 11:25

Re: Aloittelija etsii

Postby jyka » 13.8.2012 01:00

jyka wrote:Olen myös newbieporukassa mielelläni mukana treenaamassa mutta pääsen mukaan vasta reilun kuukauden päästä kun saan vermeet. Asustelen Helsingissä ja auton saan ajoon syyskuussa.
Chatista, ircnetistä ja privaviestillä tavoittaa


En malttanut odotella niin kävin hakemassa jo auton alle, varusteetkin on jo hankittu. Kitechatista voi huudella jyka-nimimerkille, tarkoitus olisi tästä eteenpäin käydä harjoittelemassa ainakin hangossa eikä muitakaan paikkoja ole poissuljettu.
jyka
Advanced Member
 
Posts: 63
Joined: 4.7.2012 23:22


Return to Leijalautailu / Kiteboarding

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest