M: Ozone Instinct Light -07 9m2

Täällä ovat ennen 29.8.2008 jätetyt ilmoitukset. Tänne ei voi enää jättää ilmoituksia. / Posts before 29.8.2008, locked

Postby Mama » 23.6.2008 16:31

Leija, puomi, pussi
Pumppu puuttuu, hajosi tuossa eilen. (Honkkarista saa kai kympillä pumppuja, ja leijamerkkipumppuja irtoaa 20-30e hinnalla)

Leija soveltuu aloittelijalle ja aaltoihin, puominpaine on kevyt, jopa liian kevyt minun makuuni. Hyppyleijaksi se ei ole ( tai sitten en vain osaa). Olen käyttänyt kahta eri vitosnarun paikkaa riippuen yritänkö hypellä vai ajaa aaltoa.

Tehonsäätö ongelmaton, viitosnarulla pääsee aina rantaan vaikkei muita olis paikalla leijaa laskemassa. Samalla jos tulee isompi hasardi vesillä, tuo systeemi on melko varma. Hätälaukaisu ei mielestäni yllä ironheartin tasolle, mutta on 'standarditasoa'.

Leija nousee mielestäni ihan hyvin vedestä, mutta en itse ole kovin rajakeleillä tällä ajanutkaan. Takanarujen paikat kuitenkin korkealla jolloin tuo kai pitäisi nousta myös pakittamalla talvella.

Rannalla kannattaa leija varmistaa hiekalla, tuuli pääsee helposti leijan alle, ja kerran lähtenyt Larussa tuulen mukana. (Pikku vinkkinä myös leijaa laskeville että leija kannattaa aina varmistaa tai ainakin odottaa että leijan omistaja tulee sen varmistamaan. ). Aika usein myös nostanut tuon bow-tyyliin itse ( nostoissa ei kannata kiirehtiä vaan varmistaa että kaikki narut on kunnossa ).

Uusi leija on tulossa puolentoista viikon päästä, jolloin viimeistään on leija vapaana, mutta voitaneen neuvotella myös nopeammasta luovutuksesta.

Hintapyyntö 400e
Tinkiäkin saa, ja jopa ylöspäin jos soittoja tulee enemmälti.

Sijainti Espoo, joten näkyy Hgissä ja Hangossa.

040-5120320



<!--EDIT|Mama|Jun 23 2008, 03:38 PM-->
Mama
Advanced Member
 
Posts: 113
Joined: 16.5.2004 21:21

Postby Mama » 24.7.2008 18:08

Uppia ja hp: alennusta:375e
Tämä nyt kuitenkin on nykyaikainen leija, toisin kuin muut varastossa pölyttyvät...
Mama
Advanced Member
 
Posts: 113
Joined: 16.5.2004 21:21

Postby Mama » 5.8.2008 19:17

MYYTY
Mama
Advanced Member
 
Posts: 113
Joined: 16.5.2004 21:21


Return to Wanha-Tori / Old marketplace

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron