M: Takoon 11,5 ja Cabrinha 17

Täällä ovat ennen 29.8.2008 jätetyt ilmoitukset. Tänne ei voi enää jättää ilmoituksia. / Posts before 29.8.2008, locked

Postby jona_than » 26.8.2008 22:37

Nå niin, uusia leijoja ovat saapuneet, ja muutan pian pienempi asuntoon, nyt ylimääreiset leijat myydään poistumishinnalla..

Takoon Skoop 2 vuosimalli 2005 koko 11,5m2.
Nopea C-leija joka voidaan ajaa 4 tai 5 naruilla.
Tämän leijan kanssa voit kyllä hyppää korkealla, ja tunnet koko ajan puomilla missä leija on. Jos käytät 5 naruja saat niin hyvää depoweria että sopii myös aloittelijalle.
Kun on nopea leija pääset ajamaan aika kevyessa tuuleissa mutta voidaan myös ajaa hyvin kun tuule paljon. Tämä on ollyt käytössä kun on ollut niin paljon kuin 14m/s ja se kävi hyvin.
Kunto on OK, toimii mutta näkyy että on käytetty. Joku pikku reikä etustrutsilla, pitäis pumppata kun olet ajanut pari tuntia, ei mitään joka on häiritsenyt minua paljon. Jos kiinnostaa strutsin paikkaaminen varmasti onnistuu, voit saada mukaan paikkaussarjan jos haluat.
Hintapyyntö 160€

Cabrinha Element 17m2 vuosimalli 2005.
Iso, stabiili leija heikkotuuleille. Tämä leija todella vetää myös kun tuuli on heikko. Ja tämä on huippukuntoinen kaveri! Näkyy tuskin että on käytetty! Tämen leijan kanssa pääset ajamaan melkein milloin vaan..
Valmis tinkitetty hinta olisi 200€.

Molempille tulee mukaan puomi. 5 narunen Takoonille ja 4 naruinen Recon puomi Cabrinhalle. Luulen että vain yks pumppu löytyy, nopein saat sen mukaan.

Aloittelija: Jos ostat molemmat voit saada myös prolimit istumatrapa mukaan, ja tottakai myös pumppu. Täällä sinulla on mahdollisuus saada leijat kaikeille suhteelle joka suomessa on.

Jos olen unohtanut jotain voit kysyä, muuten hyviä tuulia kaikeille..

hepp//

Jonathan
0505394288
jona_than_86@hotmail.com

(olen ruotsenkielinen, joka jo olet huomannut, yritän puhua vähän suomeakin)
Samma på svenska..
Suosittelen: Kitesurfing blog
jona_than
Advanced Member
 
Posts: 48
Joined: 10.3.2007 23:59
Location: Helsinki

Return to Wanha-Tori / Old marketplace

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron