Aloittava leijalautailija Turussa

Aloittava leijalautailija Turussa

Postby ottoventures » 28.11.2017 15:37

Hei vain alan harrastajille!
Meikäläinen on Cap Verdessä käynyt vedessä pumppisleijan kanssa ja nyt on tarkotuksena ottaa härkää sarvista ja ostaa lumilaudan seuraks vermeet millä aloitella täällä turun suunnalla (Littoistenjärvi?), kun jäät tulevat ja toivottavasti jatkaa vielä samoilla vehkeillä kesällä ja tod näk ostaa toinen leija sitten kesäkeleille jos/kun tarpeen. Tampereelta kotoisin niin Näsijärvellä tulisi varmasti myös käytyä. Painoa löytyy sellaiset 82kg ja mitä noita tältä foorumilta lueskellut niin ilmeisesti 14m2 olisi meikäläisen kokoiselle kaverille ookoo näillä spekseillä? Myös jos Turun suunnalta löytyy joku joka oravannahkoja vastaan tulisi meikäläisen kanssa aikaa viettään jäälle ja kävisi mun kanssa perushommat läpi mun omien kamojen kanssa, kun purjeen saan. Mulle voi laittaa suoraan tekstiviestiä numeroon 0504131233. Oon hauska ja en haise. Kaikki vinkit ja samalla suunnalla olevat tulevaisuuden leijailukaverit tarpeen !

p.s teen vielä ostoilmoituksen, mutta jos luettuasi totesit, että sulla vois olla mulle tarpeellisia vehkeitä niin laita rohkeasti viestiä tämänkin perusteella.

Kiitos

Yst. terv. Otto Laitinen
ottoventures
Newbie
 
Posts: 1
Joined: 28.11.2017 15:20

Return to Talvileijalautailu / Snowkiting

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron