mountainboard

Postby Vesku » 7.5.2008 08:11

Laita ostoilmoitukset torille. Kiitos.

VESKU
Vesku
Advanced Member
 
Posts: 978
Joined: 9.1.2003 22:01
Location: Piikkiö, Finland

Postby Immu » 7.5.2008 09:55

Ihan vaan tiedoksi:
Jos olet kokenut leijanlennättelijä, tiedät jo tämän jutun, mutta siltä varalta että olet vasta-alkaja:
Jos meinaat mountainboardilla ajella leijan kanssa, ovat harrastuspaikat tosi vähissä. Tuulen pitäs olla tasanen, ja mountainboardilla myös aika tasainen kohtuu pienten renkaiden takia (pelto ei oikein toimi).
Ja sen tilan pitää sit tuulen puolesta olla ISO! Vasta melkeinpä semmoinen hki-vantaan lentokentän kokoinen tyhjä tila alkaa tasoittaa tuulta sen verran että siitä tulee jollaintapaa ajokelpoista. Käytännössä paikan pitäs olla meren tai ison järvenselän rannalla. Hiekkarannan täytyy olla supertilava, ja lisäksi sellaista hiekkaa että siinä renkaat kantaa. Hanko ei ainakaan toimi.

Joku jolla on enemmän kokemusta asiasta voi tarkentaa/korjata tätä juttua, mut mun mielestä mountainboardin ostaminen leijan kaveriksi suomessa on aika tuhoon tuomittua hommaa... jos ei sit satu asumaan jonkun ihme luksus-spotin vieressä, mutta semmoista ei mulle ihan heti tuu mieleen.
Mun harrikassa on pakki!
Immu
Advanced Member
 
Posts: 535
Joined: 10.3.2005 16:30

Postby rovaniemeläinen_91 » 17.5.2008 16:08

ihteki oon miettiny tota mountainboardii...kaverin kanssa semmosen tein normiskeitistä vähän muokkaamalla...ja särkimeni.mutta ajatus on jäänyt pyörimään päähän..
rovaniemeläinen_91
Advanced Member
 
Posts: 35
Joined: 3.2.2008 15:40
Location: Rovaniemi/Simo


Return to Leijalautailu / Kiteboarding

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron