Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby Muju » 24.8.2014 10:29

Meni loppukesän puolelle ennen kun pääsin kurssille ja sitä kautta tuli omat kamat hankittua. Nyt olis hauska kun sais jonkun tai vaikka usean samantasoisen treenikaverin. Kurssi käyty ja hyvinkin alkumetreillä hommassa mennään. Kokeneemmat varmasti jakaa rannalla tietämystään mikä on mahtavaa mutta olis mukava jakaa ajatuksia myös toisen aloittelijan kanssa. Itselle lähin ranta on Kallvik. Hangon Tullirannassa olin kurssilla ja paikasta ja meiningistä jäi kyllä mainio fiilis. Vielä ehtii vesille ja hommahan jatkuu sit talvella lumilaudan kanssa. Laittakaa viestiä! o/
Muju
Newbie
 
Posts: 9
Joined: 22.8.2014 16:49

Re: Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby www.lautadiaries.com » 9.11.2014 00:03

Löytykö ketään kohtalontoveria?
PS. Kelithän on vielä mitä parhaat vesiurheiluun...
www.lautadiaries.com
Newbie
 
Posts: 4
Joined: 8.11.2014 23:55

Re: Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby Muju » 10.11.2014 20:36

Joo löyty! On kyllä tullu käytyä vesillä ahkerasti ja kehitystäkin tapahtunu aikalailla :P
Muju
Newbie
 
Posts: 9
Joined: 22.8.2014 16:49

Re: Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby Ozzy444 » 30.3.2015 21:16

Moi Muju,
vesillä olen aloittelija, joten voisin lähteä kevään/kesän aikana treeneihin. Omat kamat on ja kurssit on käyty moneen otteeseen, joten tekeminen vaatii vaan kovaa treeniä
Ozzy444
Newbie
 
Posts: 4
Joined: 25.3.2015 23:05

Re: Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby tab77 » 31.3.2015 22:56

Moro.
Kohtuu alkuvaiheessa vesihommassa kans, laudalla pysyy mutta kryssiminen ym. tuottaa vielä hankaluuksia.
Ei muuta kuin treenit käyntiin.
tab77
Member
 
Posts: 15
Joined: 31.1.2013 11:17

Re: Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby Tanja » 7.8.2015 22:26

Moi, Löytyisiköhän tätä kautta treenikaveria Helsingistä? Kurssi on käytynä ja omat kamat on ostettu. Olisi hauskaa saada samantasoista ja lajista innostunutta seuraa esim. Kallvikin rannalle.
Tanja
Newbie
 
Posts: 1
Joined: 7.8.2015 22:16

Re: Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby Spedu » 14.8.2015 16:15

Olen vastikään muuttanut Helsinkiin enkä tunne kitespotteja enkä muita harrastajia pääkaupunkiseudulta. Leijailussa olen vielä aika aloittelija ja tullut harrastettua aika harvakseltaan. Oma leija ja trapetsi löytyy ja laudankin varmasti hankin lähiaikoina. Eli kaipaisin seuraa, mahdollisesti toista aloittelevaa harrastajaa, joka tietää paikat.

-Tommi
Spedu
Newbie
 
Posts: 2
Joined: 14.8.2015 16:09

Re: Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby Elsi » 30.9.2015 16:10

Hei!
Mikäli joku on vielä kaveria vailla, lähtisin mielelläni aloittelevan surffarin kaveriksi Helsingin seudulla. Kallvik taitaa tosiaa olla lähiseudun paras paikka aloittelijoille. Olen loppukesästä alkeiskurssin käynyt ja kamat hankkinut, mutta en ole kurssin jälkeen vesille ehtinyt. Kesäkausihan jatkuu vielä melkein pari kuukautta...
Elsi
Newbie
 
Posts: 1
Joined: 30.9.2015 15:37

Re: Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby Safre » 28.6.2016 23:02

Tervehdys,
Mulla ois nyt treenikaverit Kallvikiin, Hankoon ja ehkä satunnaiselle Yyterin reissulle haussa. Olen aloittelija vedessä - pääsen luultavasti laudan päälle, mutta viimeksi ajelin helpoissa oloissa vuosi sitten. Nyt mä haluan saada tän harrastuksen kunnolla ja turvallisesti alkuun ja musta on hyvä jos jonkun kanssa voi miettiä et onko tämä nyt viisasta tai miksi ei onnistu. Laita siis viestiä jos haluat treenailla!

Asun Helsingissä ja mulla on käytössä auto.
Safre
Newbie
 
Posts: 2
Joined: 16.1.2013 08:13

Re: Aloittelijalle treenikaveria Helsingistä

Postby Varjis » 11.3.2017 22:18

Kokeillaanpa täältä kun threadi löyty tällekin. Itselläkin nyt mietinnässä päästä vesille ajelemaan. Löytyiskö muita halukkaita kallvik / hanko / tms akselille lähtemään?
Varjis
Newbie
 
Posts: 4
Joined: 10.3.2017 10:42


Return to Leijalautailu / Kiteboarding

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron