Naish Pivot 9m S25 2021 450€

Yksityishenkilöille / This area is for private use only
Forum rules
Pidetään myyntipalsta siistinä ja käyttäjäystävällisenä seuraavilla ohjeilla:

  • Lue torin ohjeet ennen ilmoituksen jättämistä
  • Myynti-ilmoitukset omalla nimellä ja yhteystiedoilla
  • Ei kommentointia muiden ilmoituksiin
    • Ostaessa/myydessä ota yhteyttä suoraan myyjään
    • Asiattomista ilmoituksista viesti suoraan ylläpidolle: leijalautailu ät purjelautaliitto.fi
  • Merkitse myyty ilmoitus tai tavara tekstillä [MYYTY] otsikossa / tekstissä
  • Jätä hintapyyntö myytyyn tuotteeseen yleisen hintatason seuraamisen helpottamiseksi

Keep surfing! :)

- Mikko / SPLL Kite-jaos

Naish Pivot 9m S25 2021 450€

Postby VILLE. » 29.10.2023 21:36

Myydään hyvässä kunnossa oleva 2021 vuoden Naishin Big Air/Freeride leija. Leijassa ei ole paikkauksia tai vuotoja. Leijaa on kohdeltu hyvin: sitä ei ole jätetty rannalle lepattamaan, se on kuivatettu ajoissa ja hiekat tms roskat poistettu samalla.

Leija sopii monenlaiselle kuskille. Sitä on helppo käyttää, mutta silti siitä löytyy paljon suorituskykyä. Itse olen käyttänyt tätä leijaa foililla ja twinillä, mutta Pivottia on näkynyt myös wave/strapless kuskien käytössä. Suurin osa ajosta on ollut kiinni koukussa, mutta olen myös treenaillut unhookin perusteita. Leija on lentäessä todella vakaa ja hypyissä hyvä hangtime.

Leijassa toimii isolla tuulialueella. Siinä on briddlessa kaksi eri asetusta: perus ja kovemman tuulen. Kovemman tuulen alueella leija lentää enemmän tuuli-ikkunan reunassa ja puomipaine kevenee, näin tuulialueen yläpäätä saadaan kasvatettua. Olen foilannut tällä leijalla 5-6m/s tuulilla ja boostaillut, kun Tulliniemen mittari on näyttänyt 18m/s. Peruskäyttö twinillä n. 9m/s tuulista eteenpäin riippuen kuskin painosta.

The Kiteboarder -arvostelu: https://www.thekiteboarder.com/…/tkb-review-2021-naish…/

Kite Mag -arvostelu: https://www.thekitemag.com/tests/naish-pivot-s25/

Hinta: 450€

Leija löytyy Vuosaaresta Hesoista. Tänne saa tulla pumppailemaan ja ihmettelemään sitä. Mukaan reppu ja adapteri normaaliin pumpun letkuun (leijassa iSUP-venttiili). Myyn koska päivitän uudempaan vuosimalliin. Nyt tästä hyvä leija hyvään hintaan syksyn keleille! Hyvää kuin salmiakki, halpaa kuin saippua!

v1lle.v11tanen@el1sanet.f1 (1=i)
o4o5265411
VILLE.
Member
 
Posts: 10
Joined: 20.6.2017 14:31

Return to Myydään / For sale

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron